Enter your keyword

A használat szabályai

Megrendelés menete

1, regisztráció (opcionális, a megrendelésnél tehető meg) 2, belépés a regisztrációkor megadott felhasználói névvel és jelszóval. 3, a kiválasztott termék kosárba helyezése a „megrendelés” gombra kattintva. A termék bekerül a kosárba, amelynek tartalma folyamatosan módosítható. 4, amennyiben befejezte a vásárlást, kérem, kattintson a „kassza” gombra. 5, amennyiben a regisztrációkor megadott számlázási és szállítási címet szeretné használni, kattintson a „következő „feliratra, amennyiben új szállítási és számlázási címet szeretne megadni, kattintson a „címet frissít” illetve az „új szállítási cím” hozzáadása gombra. 6, a menüből válasszon egy szállítási eljárást majd kattintson a „következő” gombra. 7, a menüből válassza ki a fizetési módot majd kattintson a „következő” gombra. 8, nézze át az adatokat, ha szükséges, hagyjon megjegyzést, majd kattintson a „megrendelés megerősítése” gombra 9, amennyiben követte a lépéseket, abban az esetben a következő feliratot fogja látni „megrendelése sikeresen megérkezett, a megerősítő e-mailt elküldtük az ön címére

A megrendeléseket regisztrált vásárlóinknak a webáruházon keresztül fogadjuk. Ha a megrendelés e-mailben történik, a levélnek tartalmaznia kell a megrendelő nevét, címét, elérhetőségét (mobil vagy vonalas telefonszám), valamint a számlázási nevet és címet, ha az eltér a megrendelő adataitól, valamint a megrendelt áru pontos megnevezését, típusát. A termékek árának kiegyenlítése lehetséges átutalással is. Ha átutalással kíván fizetni, írja oda a “megjegyzés a bolt részére” rubrikába Ekkor munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljék a részleteket és közli az átutaláshoz szükséges számlaszámot. A megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk, csak eztán tekintjük elfogadottnak. Az áru beérkezésének várható időpontjáról, majd annak beérkezéséről a megrendelőt kérésének megfelelően e-mailben vagy telefonon kiértesítjük. Előfordulhat, hogy a megrendelt termék nincs készleten, ezért az átfutási idő meghosszabbodhat, de erről minden esetben tájékoztatjuk a megrendelőt. Csomagfeladás a feldolgozástól számított 72 órán belül. A szerződés a szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, illetve jelen szerződési feltételek, elfogadásával jön létre. Az Internetes felületen való vásárlás feltétele a regisztráció. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a regisztráció adatainak valódiságáról meggyőződjön, amennyiben az abban foglalt adatok valódisága megkérdőjelezhető, vagy értelmezhetetlen, a regisztrációt törölje. Amennyiben a szolgáltató a regisztrációt elfogadja, a vásárló hozzáférést kap az Internetes felület üzleti oldalaihoz.

Megrendelés módosítása, törlése A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a vásárló a központi e-mail címünkön ( venszerkalocsa@gmail.com), illetve telefonon teheti meg. Szállítási cím: A megrendelt árukat futárszolgálattal küldjük a megrendelőknek vagy személyesen, vehetik át üzletünkben. Házhoz szállítást Budapestre és vidékre egyaránt lehet kérni. Szállítási címként szerepelhet a lakás, munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is, ebben az esetben kérjük, adja meg a pontos adatokat, amire a számlát kitölthetjük. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani! Futárszolgálattal történő szállítás esetén az áru értékét és a futárdíjat átvételkor, az árú ellenőrzése után személyesen a futárnak kell fizetni. Személyes átvétel: A megrendelt termék, személyesen a 6300 Kalocsa, Pataji  út 26. vagy 6200 Kiskőrös Petőfi  út 65. alatti üzletünkben vehető át, hétköznapokon 8h-17h között.

Garancia: Az általunk forgalmazott termékekre 1 év garanciát biztosítunk, amelyekre akár +2 év garancia opcionálisan szerezhető, a termék gyártója által vállalt feltételekkel. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy jótállási igény (pl. térítésmentes javíát, csere stb.) kizárólag a gyártási eredetű, vagyis már a termék értékesítésekor a termékben meglévő hiba alapján érvényesíthető. Bármilyen megalapozott jótállási igény nélkül megrendelt szolgáltatás esetén (pl. helyszíni kiszállás, szállítás, hibamegállapítás, szét-és összeszerelés, javítás stb.) a megrendelő köteles megfizetni a megrendelt szolgáltatás ellenértékét (díját).

Webáruházunk működését a „távollevők között kötött szerződésekről szóló” 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rögzíti. Ennek értelmében önnek internetes megrendelés esetén az áru átvételétől számított 14  naptári napon belül mindenféle indoklás nélkül joga van elállni a szerződéstől. Ebben az esetben a megrendelt árut a kereskedőnek visszaküldve legkésőbb 30 napon belül vissza kell kapnia a teljes vételárat – a postaköltség viszont a vevőt terheli.